Ofertas de empleo de service desk en madrid
51-75 de 390 ofertas de empleo
- Madrid 367
- Alcobendas 6
- Las Rozas de Madrid 5
- Boadilla del Monte 3
- Tres Cantos 3
- Getafe 2
- La Serna del Monte 2
- Leganés 1
- Villanueva de la Cañada 1
- Madrid 390
- Ingeniero 36
- Técnico en atención al cliente 16
- It Service Desk 13
- Analista 11
- Auxiliar Administrativo 11
- Técnico de asistencia técnica 11
- Agente 9
- Jefe de mantenimiento 9
- Recepcionista de hotel 9
- Tecnico Helpdesk 8
- capgemini 5
- banco santander 4
- four seasons hotels and resorts 4
- gmv 4
- marriott 3
- qatar airways 3
- adecco 2
- airbus 2
- bbva 2
- volkswagen 2
- Autónomo
- Indefinido 2
- Obra y servicio
- Prácticas
- Temporal 1
- Jornada completa
- Jornada parcial
- Jornada reducida
- Último día 106
- Última semana 213
-
IT Operator with English (Afternoon shift from 15: 00 to 23:
Econocom España Madrid, Madrid
...Desk Innovation Modern Workplace Advanced Managed Services Public and Hybrid Cloud Solutions Managed Security Services. Econocom Group operates in 16...
Hace 4 días en JobgoalReportar -
Networking & Security Managed Services Engineer
NTT DATA Madrid, Madrid
...desk and L1 teams in both technical and behavioural skills. You'll also establish monitoring for client infrastructure, leading and managing initial client...
Hace 2 días en JobgoalReportar -
Networking & Security Managed Services Engineer
NTT Madrid, Madrid
...incidents and problems. You'll work closely with our clients and internal teams to ensure that services are restored swiftly, in line with our service...
Hace 7 días en JobgoalReportar -
Service Desk - Atención al Cliente (ServiceNow)
Tecdata Madrid, Madrid
Ubicación: San Blas-Canillejas, Madrid (Presencial) Horario: Turnos rotativos 24x7 Qué harás: Brindar soporte técnico y resolución de problemas por correo, chat
Bruto/año: 10.000€
Hace 10 días en WhatjobsReportar -
Java Application Engineer
SIX Group Services Ltd. Madrid, Madrid
...Boot, Spring Integration and related frameworks. Ensure smooth IT operations and incident management within SLA requirements, including ITSM processes, service...
Hace 6 días en JobgoalReportar -
IT service desk Analyst
The Cigna Group Madrid, Madrid
About Cigna Let us tell you a little more about us. Cigna exists to improve lives. Together, with our 74,000 employees worldwide that service Cigna, Express...
Bruto/año: 50.000€
Hace +30 días en AllTheTopBananasReportar -
End User Support Engineer
TP ICAP Madrid, Madrid
...obtainable SLA’s for End User Services related Incidents, Tasks, and Requests and ensuring established SLA’s are meant. Assist in desk moves and set up, other
Hace 6 días en JobgoalReportar -
Dynamics 365 CRM Developer
Aderen Madrid, Madrid
...Necesarios ■ Experiencia sólida en desarrollo con Dynamics 365 CRM, especialmente en módulos de atención al cliente. Conocimiento avanzado de Unified Service...
Hace +30 días en JobgoalReportar -
Ingeniero de soporte
Tecdata Madrid, Madrid
Perfil requerido Entre 1 y 3 años de experiencia en áreas de Service Desk Nivel I. II. Experiencia en soporte al usuario, incluyendo: Soporte telefónico...
Hace +30 días en JobgoalReportar -
Front Desk Manager
nuevo Celebrity Cruises Madrid, Madrid
The Front Desk Manager owns each guest with whom they interact, follow up on experience and offering a seamless execution of premium service that is both...
Hace 1 día en JoobleReportar -
Cloud Engineer (Azure) Madrid · Híbrido
Tecdata Madrid, Madrid
...y pipelines de automatización con Ansible, Terraform, Git, Bash. Elaborar documentación técnica y guías de procedimientos. Gestionar solicitudes vía service...
Hace +30 días en JobgoalReportar -
Operador Service Desk
Econocom España Madrid, Madrid +4 ubicaciones
...Desk Innovation Advanced Managed Services Public and Hybrid Cloud Solutions Managed Security Services. Listed on Euronext Brussels, the group is recognized...
Hace 25 días en AllTheTopBananasReportar -
Ingeniero de Soporte Veeva
Tecdata Madrid, Madrid
Resumen Ingeniero de Soporte Veeva – Ubicación: Madrid (modelo híbrido). Jornada: Completa. Nivel de inglés: B2 mínimo. Experiencia: 1 a 3 años en Service...
Hace 12 días en JobgoalReportar -
Administrador jira hibrido
IRIUM - Spain Madrid, Madrid
...camino. Estamos buscando un ADMINISTRADOR JIRAHIBRIDO para proyecto estable. Qué buscamos? :Conocimientos en: Administración del software Jira, Jira Service...
Hace 10 días en JobgoalReportar -
Ingeniero de Soporte
Tecdata Madrid, Madrid
...Desk N1/N2. Nivel mínimo de inglés B2 (hablado y escrito). Conocimientos técnicos medios-altos en: Microinformática, redes, servidores, informática de...
Hace +30 días en JobgoalReportar -
Assistant Front Desk Manager
Royal Caribbean Group Madrid, Madrid
The Assistant Front Desk Manager supervises a front desk team that excels in delivering industry leading service to our guests. Responsible for motivating...
Hace 2 días en JoobleReportar -
Microsoft Dynamics 365 Developer – Assisted Channels (ODS)
Openbank Madrid, Madrid
...Service Workspace is highly desirable. Excellent command of English, both written and spoken. Strong teamwork skills and the ability to collaborate...
Hace +30 días en JobgoalReportar -
IT service desk Analyst
JR Spain Madrid, Madrid
...Desk report on call trends. Publish solutions to problems within the ITSM so as to pro-actively share information, avoiding silo mentality. Basic AD...
Bruto/año: 50.000€
Hace +30 días en AllTheTopBananasReportar -
Microsoft Dynamics 365 Developer – Assisted Channels (ODS)
Banco Santander Madrid, Madrid
...Service Workspace is highly desirable. Excellent command of English, both written and spoken. Strong teamwork skills and the ability to collaborate...
Hace 14 días en JobgoalReportar -
Cloud Engineer Madrid
Tecdata Madrid, Madrid
...herramientas. Elaborar documentación técnica, especificaciones y guías de procedimientos y soporte a usuarios. Gestionar solicitudes de clientes vía service...
Hace +30 días en JobgoalReportar -
Regional IT Application Manager
gategroup Madrid, Madrid
...Desk-Side Support teams. Develop and maintain user documentation, knowledge base articles, and training materials. Act as the first escalation point for...
Hace 19 días en JobgoalReportar -
Front Desk Team Lead
beBeeGuest Madrid, Madrid
As a leader in our Guest Services team, you will be responsible for guiding and supporting the front desk team to deliver exceptional customer service. The...
Hace 2 días en WhatjobsReportar -
Cybersecurity Vulnerability Junior Analyst
NTT DATA Europe & Latam Madrid, Madrid
...Desk, etc). Aprender y aplicar buenas prácticas en la gestión del ciclo de vida de vulnerabilidades. Formación técnica en Informática, Telecomunicaciones...
Hace +30 días en JobgoalReportar -
Service Desk Agent
Tata Consultancy Services Madrid, Madrid
Are you a Service Desk Agent seeking a new interesting challenge? If your answer is yes, it’s your lucky day so keep reading, it can be just what you're...
Hace 10 días en AllTheTopBananasReportar -
Desktop Support Engineer
Natobotics Madrid, Madrid
...along with the deployment of new technology to the business. The successful candidate will be dealing with support issues escalated from their IT Service...
Hace 13 días en JobgoalReportar
« Anterior 1 2 3 4 5 6 Siguiente »
Recibe alertas para esta búsqueda